Haberler

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımızı Neşeyle Kutladık.

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün çocuklara armağanı olan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımızı ilçe Kaymakamımız Zafer Şahin'in de değerli katılımlarıyla Akçaköy okulunda kutladık.

Devamı

Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal'i 85. Ölüm Yıldönümünde Saygı,Rahmet ve Minnetle Anıyoruz.

Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal'i Ölümünün 85. Yıldönümünde Saygı ve Rahmetle anıyor, Aziz hatırası yurdumuz için minnetlerimizi sunuyoruz.

Cumhuriyetimizin 100. Yıl Kutlamaları

Mustafa Kemal ATATÜRK'ün bizlere en büyük armağanı olan Cumhuriyetimizin 100. yaş kutlamalarını sevinç içerisinde gerçekleştirdik.Birlik ve beraberlik içerisinde karşılayacağımız nice yıllara...

2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılının sonuna geldik

2022-2023 Eğitim & Öğretiminin sonuna gelerek, sağlık ve başarı içinde bir yılı daha geride bırakıyoruz. Öğrencilerimiz heyecan içinde karnelerini alarak, yaz tatiline başladılar. Emeği geçen tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyor, 4. sınıftan ortaokula geçen öğrencilerimize Eğitim-Öğretim hayatlarıda başarılar temenni ediyoruz.

''Kardeş Okulumuzdan mektup var''

Okulumuzun 3. ve 4. sınıfları Şubat ayında ülkemizde meydana gelen deprem felaketinin yaralarını sarmak adına,Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde bulunan Harun Reşit İlkokulu'ndaki öğrenci kardeşlerimizle 'Kardeş Okul Prejesi' kapsamında mektuplarla biraraya geldiler.Öğrencilerimiz deprem bölgesinde bulunan öğrenci kardeşlerimizin duygularını paylaşıp, mektuplarında desteklerini dile getirerek arkadaşlığın,kardeşliğin,birlik ve beraberliğin mutluluğunu yaşadılar.

2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Sonu 'Salda Gölü Pikniği' Etkinliğimiz

2022-2023 Eğitim öğretim yılının son günlerinde İlçemiz Yeşilovada bulunan, ülkemizin ve dünyanın önemli değerlerinden Salda Gölü'nde sene sonu pikniğimizi gerçekleştirdik. İlçemiz kaymakamı Sn.Erdem YENİSOY,İlçe Milli Eğitim Müdürü Sn.Ömer DAŞDELEN ve Şube Müdürü Sn.Soner KAYA'nın da değerli ziyaretleriyle, kıymetli öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizle güzel bir günü geride bıraktık.Öğrencilerimiz Salda Gölü Tabiat Parkı- Orman Plajında bulunan Tabiat Müzesini gezdi,oyun parkında eğlenerek oyunlar oynadı, çevremizi koruyarak,değerlerimizi tanımayı öğrendiler. Gezimizi Beyaz Adalar bölümünü görerek  tamamladık.

Trafik ve İlk Yardım Haftası

Mayıs Ayının ilk haftası olarak kutlanan 'Trafik ve İlk Yardım Haftası' kapsamında, ilçemiz Trafik Jandarma Komutanlığı tarafından öğrencilerimize eğitim verildi.

Devamı

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Çoşkuyla kutlandı.

Cumhuriyetimizin ilk ulusal bayramı olan,milli irademizin temsili,ulusumuzun ve çocuklarımızın bayramı '23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı' etkinlikleri köyümüz İlkokulunda heyecan içinde kutlandı.

'Yerli Malı Haftası' Etkinliğimiz

Yurdumuzun ürünlerini tanımak,küçük yaşlarda bilinçli tüketimi,paylaşmayı,birlikte olmayı ve üretimin önemini kavratmanın bilincini paylaştığımız 'Yerli Malı'etkinliğimizi gerçekleştirdik.

Devamı

İlçemiz Kaymakamı Sn. Erdem YENİSOY okulumuzu ziyaret etti.

İlçemiz Kaymakamı Erdem YENİSOY okulumuz öğrencilerini ziyaretleriyle sevindirerek, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizle buluştu.

CUMHURİYETİMİZİN 99.YILI KUTLU OLSUN.

CUMHURİYETİMİZİN 99.YILI VELİLERİMİZİN VE KÖY HALKININ KATILIMLARIYLA SEVİNÇLE KUTLANDI.

Öğrencilerimizin Kum Havuzu Sevinci

Köyümüzün muhtarı Hüseyin TEKİN'in katkılarıyla okulumuzun bahçesine kum havuzu yaptık.

2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI HEYECANLA BAŞLADI

Dereköy İlkokulu olarak 2022-2023 Eğitim  Öğretim Yılının ilk gününe başlama heyecanı ile öğrenci ve öğretmenlerimize kavuştuk.

Burdur İli Yıl Sonu Okul Gezimiz

Dereköy İlkokulu olarak 2021-2022 Eğitim Öğretim yılını başarı ile tamamlayarak bir yılın yorgunluğunu anılara dönüştürmek ve öğrencilerimize ilimizin tarihi değerlerini tanıtıp, tarihine doğasına sahip çıkarak öğrenmelerini sağlamak amacıyla Burdur Müzesi,Doğa Müzesi,İnsuyu Mağarası ve Sagalassos Antik Kentine gezimizi gerçekleştirdik.

Mustafa Kemal Atatürk'ün Türk ve Dünya Çocuklarına armağan ettiği,Milli İrademizin temsili 23 Nisan -Birinci Büyük Millet Meclisinin açılışı,Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımızı gurur ve çoşku ile kutladık.

Bugün 23 Nisan'ın coşkusuyla uyandık. Egemenliğimizi, bugünleri, ve bu güzel günü çocuklara armağan eden Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü ve  vatan uğruna canını feda eden tüm şehitlerimizi saygı ve rahmetle anıyor, bütün Cumhuriyet çocuklarının ve büyüseler de içinde o çocuğu yaşatan herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutluyoruz.